رشته آموزش زبان انگلیسی 6/گروه تحقیقاتی پلاسما/سمینار,مقاله,پرپوزال,پایان نامه/09123600694
نوشته شده توسط : علی

گروه تحقیقاتی پلاسما

Plasma Research Group,

skype, Whatsapp & Line: 09123600694

Office :  02166944215

تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ،  واحد 8

website:  pdsabz@yahoo.com

www.pdsabz.com

 sms: 5000206077

تاثیر جستجو در وبلاگ بر میزان یادگیری لغات دانش‌آموزان سطح متوسط

تاثیر تدریس افعال مرکب به وسیله تصاویر بر مکالمه روزمره زبان‌آموزان ایرانی

تاثیر استفاده از وبلاگ بر پیشرفت مهارت خواندن زبان‌آموزان ایرانی

تأثیر اختلاف نظر در صحبت کردن زبان آموزان ایرانی

اثر اضطراب بر درک مطلب خواندن در بین فراگیران آموزش از راه دور زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجه

‏‫تأثیر دو نوع برنامه‌ریزی (‏Pre- task and On - Line‏) بر روی روانی٬ پیچیدگی و صحت گفتار دانش‌آموزان ایرانی

تاثیر غنای متن بر یادگیری واژگان در دو سطح تشخیصی و تولیدی کنترل‌شده در زبان‌‌آموزان ایرانی سطح متوسط

بحث‌ فرازبانی درمورد ساختار‌های زبانی

بررسی تاثیر تکنیک تصحیح همگروهی بر پیشرفت نوشتاری زبان‌آموزان ایرانی

تاثیر یادگیری واژگان به‌روش تعمدی و اتفاقی بر میزان به یادسپاری واژگان

تاثیر تفکر در مورد تجربیات شخصی هدایت‌شده در مورد لغات بر روی یادگیران لغات در یادگیری زبان خارجی

بررسی مطابقت نیازهای زبان‌آموزان ایرانی با مطالب آموزشی موجود

تاثیر ارزیابی از طریق گفت و شنود ضبط‌شده بر روی روانی کلام دانش‌جویان ایرانی

تأثیر آگاهی از ژانر روی درک شنیداری دانشجویان ایرانی سطح متوسط زبان انگلیسی

تاثیر طول متن بر درک مطلب فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی

تاثیرات حاصل از استفاده از ژورنال‌نویسی بر پیشرفت مهارت نگارش دانش‌آموزان ایرانی مقطع دبیرستان

بررسی رابطه موجود بین زمان از پیش تعیین شده برای فعالیت زبان‌آموزی و میزان سطح اضطراب فراگیران ایرانی

رابطه میان تمایل به برقراری ارتباط به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و هوش‌های چندگانه در بین فراگیران زبان انگلیسی نظام آموزش از راه دور ایران

تاثیر تدریس استراتژی لیست‌کردن- گروه‌بندی- عنوان‌دهی و شیوه کلیدواژه بر به یادسپاری واژگان روی دانش‌آموزان دوره مقدماتی ایرانی

تأثیر استفاده از وبلاگ بر مهارت‌های نوشتاری زبان‌آموزان ایرانی

تاثیر آموزش استراتژی‌های فراشناختی بر مهارت گفتاری زبان‌آموزان ایرانی

بررسی مقایسه‌ای اثر دو تکنیک نقشه مفهومی و توضیحات حاشیه‌ای بر روی درک مطلب و یاد‌سپاری لغت

‏‫تهیه و تدوین محتوای شنیداری برای زبان‌آموزان سطح متوسط بالا و پیشرفته زبان انگلیسی در محیط یادگیری مجازی‏

The Role of reformulation and reconstrnction tasks in the development of the writing Ability of Iranian EFL students

بررسی روایی سازه در تست‌های خواندن انگلیسی برای اهداف ویژه

شباهت‌ها و تفاوت‌ها در آرای مدرسین، کاربران تستها و امتحان‌دهندگان درباره آزمون منصفانه

بررسی نقش تجارب یادگیری پیشین در شکل گیری باورهای معلمان زبان انگلیسی در خصوص آموزش دستور زبان

کاربرد تعدیل‌کننده‌ها در دو رشته علوم انسانی و علوم پایه

‏‫تأثیر آموزش حاشیه‌ای (محیطی) بر یادگیری لغت توسط فراگیران نوجوان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی

روش مبتنی برTask در مقایسه با روش مبتنی بر Text بر پیشرفت توانایی ترجمه دانشجویان مترجمی متون بازرگانی

تاثیر آموزش به روش فعالیت‌محور بر درک‌ مطلب شنیداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی

بررسی تاثیر آموزش استراتژی‌های فراشناختی روی خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان پیش دانشگاهی

‏‫محدودیت‌های محیطی آموزش زبان انگلیسی در دبیرستان‌های ایران (استان مازندران)

تاثیر یادگیری مشارکتی در یادگیری تلفظ پایانه‌های تصریفی زبان انگلیسی در زبان‌آموزان مبتدی ایران

مقایسه مهارت نوشتاری و نمره امتحانات تشریحی دروس زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور

مطالعه روانشناختی خشونت در سالار مگسها

بررسی تطبیقی نکات فرهنگی کتاب‌های درسی دبیرستان و سری کتاب‌های اینترچنج

‏‫بررسی میزان توجه به اصول برنامه‌ریزی درسی در کتاب فارسی سال سوم راهنمایی از دیدگاه معلمان شهر مرند و تحلیل محتوای آن با استفاده از مدل هوشی گیلفورد در سال تحصیلی ‏۸۵-۸۶

ورود واژه‌های خارجی، بخصوص انگلیسی به زبان آلمانی در دوره‌های گوناگون

مقایسه اساتید زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاهها در زمینه ارتقاء توانایی حرفه‌ای خود

منبع درسی برگرفته یا بومی‌شده زبان انگلیسی

اثر‌بخشی رویکرد فراشناختی بر عملکرد خواندن زبان فارسی و انگلیسی دانش‌آموزان دختر سال اول متوسطه شهرستان شهرضا در سال تحصیلی ۸۸-۸۷

بررسی تاثیر زبان فارسی به عنوان زبان مادری در یادگیری ضمیر و صفت ملکی در زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی از دیدگاه بررسی مقابله‌ای و تحلیل خطاها

رابطه‌ای میان کانون مهار و موفقیت درسی در بین دانشجویان از راه دور زبان انگلیسی

بررسی تعاملات دانش‌آموزان در کلاس درس بر‌اساس نظریه براون و لوینسون و عوامل مؤثر بر آن

بررسی تاثیرات سبکهای یادگیری و انگیزه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان در یادگیری زبان انگلیسی در محیطهای مجازی

آموزش معلمین وبرنامه های تربیت عملی معلمین زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد

تأثیر زبان اشاره و لب‌خوانی در آموزش زبان انگلیسی دانش‌آموزان ناشنوای دبیرستانی

‏‫بررسی محتوای کتاب‌های زبان فارسی در دوره متوسطه از دیدگاه دبیران و ‏دانش‌آموزان شهر همدان در سال تحصیلی۱۳۸۹-۱۳۸۸

محاسبه و بررسی اعتبارروایی دو آزمون تشخیص خطای ساختاری TOEFL SAT مورد استفاده در آزمون ورودی دانشگاههای ایران

گروه تحقیقاتی پلاسما

Plasma Research Group,

skype, Whatsapp & Line: 09123600694

Office :  02166944215

تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ،  واحد 8

website:  pdsabz@yahoo.com

www.pdsabz.com

 sms: 5000206077





:: برچسب‌ها: رشته آموزش زبان انگلیسی 6/گروه تحقیقاتی پلاسما/سمینار,مقاله,پرپوزال,پایان نامه/09123600694 ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: